Specjalista ds. Wsparcia Technicznego AGD I lokalizacja: Warszawa I budżet: 10.000 – 13.000 UoP

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Lokalizacja: Warszawa
Branża: AGD / Elektronika użytkowa
Firma: międzynarodowa organizacja z branży Home Appliances

Budżet: 10.000 – 13.000 zł brutto + premia roczna

Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego, odpowiedzialnego za wsparcie techniczne sieci serwisowej w Polsce, krajach bałtyckich, Ukrainie oraz Mołdawii w zakresie produktów z kategorii AGD. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym ogniwem między serwisem, centralą firmy, a fabrykami i działami R&D, dbając o jakość napraw, rozwój kompetencji partnerów serwisowych oraz satysfakcję klientów.

Zakres obowiązków

  • Udzielanie zaawansowanego wsparcia technicznego partnerom serwisowym w Polsce i krajach bałtyckich.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych (dokumentacja, dobór części zamiennych, analiza przyczyn).
  • Monitorowanie jakości napraw, analiza wskaźników serwisowych i wdrażanie działań korygujących.
  • Prowadzenie i aktualizacja procedur technicznych oraz szkoleń serwisowych.
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń technicznych dla partnerów serwisowych oraz zespołów Contact Center.
  • Współpraca z fabrykami oraz globalnymi strukturami technicznymi w zakresie zgłaszania i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Weryfikacja zasadności wymian urządzeń i innych przypadków niestandardowych.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane wyższe – elektronika, elektrotechnika, mechanika lub pokrewne).
  • Doświadczenie w pracy w obszarze serwisu, wsparcia technicznego lub zarządzania siecią serwisową (mile widziane doświadczenie w branży AGD lub elektroniki użytkowej).
  • Umiejętność analizy danych serwisowych i proponowania usprawnień.
  • Zdolności szkoleniowe i komunikacyjne.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość języka angielskiego (min. komunikatywna, w mowie i piśmie).
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w globalnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, catering, możliwość dofinansowania do nauki języków obcych.
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość rozwoju kompetencji technicznych i udziału w międzynarodowych szkoleniach.
  • Realny wpływ na jakość obsługi serwisowej i satysfakcję klientów.
  • Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazne środowisko pracy.

Aplikuj online

Formularz aplikacji

Wypełnij formularz aplikacji i dołącz swoje CV

Najnowsze oferty

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Lokalizacja: WarszawaBranża: AGD / Elektronika użytkowaFirma: międzynarodowa organizacja z branży Home…

Dodano 1 tydzień temu

Naszym klientem jest globalna marka, część międzynarodowej grupy będącej jednym z liderów w branży elektroniki…

Dodano 1 tydzień temu

Naszym klientem jest międzynarodowy dostawca komponentów dla producentów maszyn i urządzeń (OEM) z branży HVAC….

Dodano 1 tydzień temu

Nie znalazłeś oferty dla Ciebie

Nie zawsze odpowiednia oferta jest dostępna od razu — dlatego warto zostawić swoje CV już dziś. Jeśli szukasz nowych wyzwań zawodowych lub chcesz porozmawiać o swojej sytuacji na rynku pracy, prześlij nam swoje zgłoszenie. Chętnie Cię poznamy i wrócimy z propozycją, gdy pojawi się odpowiednia okazja.

Zleć rekrutację

Skontaktujemy się najszybciej, jak to możliwe

Po wypełnieniu formularza skontaktuje się dedykowany konsultant, aby omówić potrzeby rekrutacyjne i przedstawić dopasowaną ofertę współpracy. Działamy elastycznie – oferujemy zarówno umowy ramowe, jak i współpracę projektową.

Nasz konsultant szczegółowo przedstawi możliwe formy współpracy i przeprowadzi przez cały proces rekrutacyjny.

W przypadku pilnych zapytań, pod formularzem znajdują się dwa numery telefonów umożliwiające bezpośredni kontakt z osobami odpowiedzialnymi za współpracę z nowymi klientami.